7 månader

Jag får sån panik över att tiden går! För fort! Alldeles för fort! 
Och jag får panik över att jag är alldeles för dålig på att dokumentera Milos tid som liten! 

Alltså jag njuter!! Jag älskar livet som föräldraledig! Men det är jobbigt! Dagarna är fyllda och det är stress för att hinna med allt!
Senaste månaden har varit ännu värre, då Simon bröt nyckelbenet på korpfotbollen! Finalen! Men de vann iaf!
Men det har betytt att han inte har kunnat använt höger arm, så jag har fått gjort det mesta...tuffa veckor, men allt går! 

Mycket sjukor har det varit!
Det började med att Noah klämde tummen i bildörren! Aj! Tur vi har sjuksköterskekompisar som kan pyssla om! Sen blev Noah sjuk och kräktes en timme innan Milos namngivning så han och Simon fick vara hemma. Dagen efter det bröt Simon nyckelbenet! Och när Simon var på rektorsutbildbing hade Milo krupp så vi fick åka till akuten mitt i natten 😔 Jag har tagit bort ett födelsemärke på högra bröstet idag, så just nu har jag värk emellanåt! 

Förmiddagarna tillbringar vi på Öppna förskolor med fina mammor och barn eller så äter vi någon god frukost någonstans! Vi är flera mammor som brukar ses och det är sååå kul!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback