BVC-besök

Igår var vi till BVC för vägning igen! Äntligen går prinsen upp i vikt! Han väger nu 3800 och är 52,5cm! Skönt att det går åt rätt håll!
Fortsätter dock att ge ersättning som sista mål!
Igår sov han från 00-05.30..somnade om 06.30 o sen fick jag väcka honom vid 9.30 så vi skulle hinna till BVC!

Idag har vi badat för andra gången! Det gillar han verkligen!!

Vi hade problem att komma överrens om vad han skulle heta! Jag har tyckt om Milo hela tiden, men inte Simon! Han har tyckt Elias och Viggo på slutet..det var nääära att det blev en Viggo, men han är mer en Milo så det blev en Milo Alexander Forslund!! ❤️






Kommentarer
Postat av: Sara N

Vem/vilka kommer era barns mellannamn ifrån?
Går inte Noah på fsk längre?

2014-03-27 @ 22:53:26
Postat av: Anonym

Sara: simon heter Carl Simon Alexander Forslund
Så barnen heter efter honom Carl Noah Forslund och Milo Alexander Forslund :)
Eftersom jag gick hem tidigare tog jag hem Noah under mars och tog dagar med honom för att vi har så mycket dagar kvar med honom! Nu är han tillbaka på dagis igen!!

2014-04-05 @ 09:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback